I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 24, 2013

Card Bank!!!

Assalamualaikum....


Sejak kazen aku nak kawin ni aku la pulak yang tak keruan duk sibuk cari baju tuk match dgn tema diorg which is red colour di sebelah pengantin perempuan dan orange colour di sebelah pengantin lelaki. Oh, yes! My kazen tu lelaki, da only kazen yang rapat dgn aku dan famili. Kami ni sebaya la tapi jodoh dia sampai dulu sbb dia da bekerjaya kan..LOL!

Perkara yang paling sadis sekarang aku xda card bank MAYBANK, CIMB, HONG LEON dan seangkatan dgnnya tuk buat online purchase. Haizz. Card bank apa je yg aku ade...??? Ade card bank BSN (tu pun tarikh card da nak expired) & bank islam (buat sbb ptptn je pun). Hahaha sadisnyeee!!! So, tiap kali aku nak beli online, aku akan make sure yg penjual tu accept cash deposit method sbb senang just bank in and snap a reciept's pic as a proof and send to them. Tunggu diorg bagi tracking num dan within 3 days barang selamat sampai di rumah. *Clap2*. Kalau tak pun, saat-saat desperate nak buat payment tu, aku akan text je abg or kakak sbb diorg ade maybank2u tuk terus buat online payment. Tapi leceh sket sbb guna acc. org len so kena send proof jugak & aku pulak kena bayar kat diorg sbb dahulukan duit. Klu nak paw tu terus cakap je kat diorg kira halal lah! HAHA.

Masalah utama sekali sekarang aku sangat memerlukan red dress dari thepoplook.com ni. Tapi dulu buat payment diorg still accept cash deposit method. But now diorg tak terima sbb susah nak detect payment. Ye la aku faham sbb bukan aku sorg je customer diorg kan. Fames kot online shopping page Poplook ni. Tadi sudah berbincang dgn abah & mama ttg hal ini, maka satu perjanjian telah termenterai. Ahad ni boleh pegi bukak akaun bank di Maybank atas alasan senang utk aku beli barang online dan tiket flight (alasan tak munasabah!!!) Tapi cuba yakinkan mereka sbb alasan nak beli tiket flight. Hehehe. Anak manja mmg mcm ni kan.?

Aku pilih nak bukak dekat Maybank adalah sbb ni lah. Kad dia sgt comel dan tidak bosan tuk tenung lama2.  LOL

Tapi kalau time FIFA world cup dulu aku bukak confirm dapat kad ni. Mmg tak guna laa sbb sayang weyh..!

No comments:

Post a Comment