I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 14, 2012

whats wrong wif me..???

Assalamualaikum...

Recently nie xtaw la kenapa rase cam lost ja. Kenapa dan mengapa?? Entah lah aku sendiri xtaw kenapa jadi camni. Mabey i'm not really ready nak masuk sem ni even da minggu ke-5. Apekah?????@_@....
Aku pon rase aku cam bmasalah sket dr awal sem lg. Nak engat kelas tutor pon xdpt2 engat lg. There's sumthing wrong sumewhere dlm kepala otak ni. Fuse tebakar ke xtaw lah. Benda duk kat dalam susah nak baiki. Tengah2 hepi pon kadang2 hanyut je fikiran ntah ke mane. Hurmm. Pelik bebonar. Harap dpt fix semua benda yg blegar2 dlm otak secepat mungkin sbb takot diri ini akan memberi kesan kpd insan2 yg aku syg kat sekeliling. Tak mo la diorg sedey2 t xsyokk. Nak selalu hepi ja bru la ceria bersama. 

Nak kata angau xde lak rase angau kat sape2 cuma mengidam nk hp baru jakk. Opssss mbey itu lah kot yg duk pendam jak smpai jd xberape betul ni. A'ah mmg suke sgt hp tu tp kebenaran lum ade black n white, so xberani lg nk mengeluarkan statement kat my abah," sy nak hp baru boley??". Anak abah kena mintak ngn abah laa. Hehe. Ye lahh cakap sal hp favourite ni wat aku tersenyum sorg2 lak smbil taip ni. Parah dah nii!!! Klu my mama lak nak suh lg baik bru ley dpt. Jenuh laa cmtu ma...Pelik lah ko ni smpai hp pon leh jd xbetui camni. Oh hp..hp..hp..come to mama pleazzzzzz!!!

No comments:

Post a Comment